REGULAMIN BAWIALNI I KAWIARNI FIGLE MIGLE 

§1. DEFINICJE
1. Dziecko – osoba małoletnia, będąca Użytkownikiem Usług oferowanych przez Salę Zabaw.
2. Klient – osoba dokonująca rezerwacji, zamówienia lub zakupu Usług oferowanych przez Salę Zabaw.
3. Opiekun – osoba pełnoletnia będąca w danym momencie faktycznym opiekunem Dziecka, wedle złożonego przez
nią oświadczenia, którego potwierdzeniem jest nabycie Usługi uprawniającej do wejścia do Sali Zabaw lub na teren Placu
Zabaw.
4. Plac Zabaw – miejscem przeznaczonym do rekreacji dzieci, w którego skład wchodzi konstrukcja i wyposażenie bawialni.
5. Personel Sali Zabaw – właściciel lub osoba zatrudniona przez Salę Zabaw.
6. Regulamin – niniejszy regulamin wraz z załącznikami.
7. Sala Zabaw – Bawialnia i kawiarnia Figle Migle prowadzona jest przez Martę Katarzynę Nowak oraz Katarzynę Siwczak,
w ramach spółki cywilnej Figle Migle – Bawialnia i Kawiarnia, REGON: 540320436, NIP: 7773438044, pod adresem Os. Leśne
1A/91, 62-028 Koziegłowy.
8. Umowa – umowa świadczenia Usług zawarta pomiędzy Salą Zabaw a Klientem.
9. Usługi – wszelkie towary i usługi znajdujące się w aktualnym cenniku Sali Zabaw dostępnym w Sali Zabaw oraz na jej stronach
internetowych.
10. Użytkownik – osoba korzystająca z Usług świadczonych przez Salę Zabaw.
§2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Plac Zabaw przeznaczony jest dla Dzieci w wieku od 1 do 6 lat.
2. Jednocześnie z Placu Zabaw może korzystać maksymalnie 15 Dzieci.
3. W Sali Zabaw obowiązują zasady dobrej zabawy, wzajemnego szacunku i uprzejmości. Wszyscy korzystający z Sali Zabaw
traktowani są jednakowo. W przypadku zorganizowanych imprez okolicznościowych lub zajęć tematycznych, dostęp do Sali
Zabaw może być ograniczony tylko dla uprawnionych Użytkowników.
4. Z troski o bezpieczeństwo wszystkich Użytkowników, przebywających w Sali Zabaw, Personel Sali Zabaw prawo do odmowy
wstępu Użytkownikowi z widocznymi oznakami dolegliwości w postaci: gorączki, kaszlu, kataru, wysypki, wszawicy.
5. Dzieci zawsze muszą znajdować się pod dozorem Opiekunów. W przypadku pozostawienia dziecka na terenie Sali Zabaw bez
opieki – Personel Sali Zabaw nie ponosi odpowiedzialności za ich bezpieczeństwo.
6. Opiekun jest odpowiedzialny za sprawowanie nadzoru nad Dzieckiem, korzystającym z Placu Zabaw.
7. Opiekunowie mogą korzystać z Placu Zabaw tylko w ramach asekuracji.
8. Na teren Placu Zabaw wstęp jest możliwy po zdjęciu obuwia w czystych skarpetkach. Istnieje możliwość zakupu skarpetek
w barze Sali Zabaw.
9. Do Sali Zabaw nie wolno wprowadzać zwierząt.
10. Na Plac Zabaw nie wolno wnosić, ani spożywać jedzenia oraz napojów. Konsumpcja odbywa się tylko w miejscach do tego
przeznaczonych.
11. Korzystanie z urządzeń zabawowych i przebywanie na Placu Zabaw może się odbywać wyłącznie w godzinach otwarcia Sali
Zabaw i za wiedzą i zgodą Personelu Sali Zabaw.
12. Na Placu Zabaw można korzystać tylko i wyłącznie z urządzeń stanowiących wyposażenie Placu Zabaw.
13. Zabrania się dewastowania urządzeń stanowiących wyposażenie Placu Zabaw oraz urządzeń zabawowych. Zabrania
się modyfikacji oraz jakichkolwiek ingerencji bądź dokonywania zmian w wyposażeniu Placu Zabaw.
14. Na Palcu Zabaw należy bezwzględnie stosować się do zaleceń oraz uwag Personelu Sali Zabaw.
15. Ze względów bezpieczeństwa na Placu Zabaw należy stosować się do poniższych zasad:
15.1. na terenie Placu Zabaw zakazane jest używanie otwartego ognia,
15.2. zakazane jest wchodzenie po zewnętrznych stronach urządzeń Placu Zabaw, w szczególności po siatkach
asekuracyjnych,
15.3. zakazane jest traktowania siatek poziomych Placu Zabaw jak trampolin, skakanie na nich oraz jednoczesne
wchodzenie na siatki przez osoby dorosłe lub dzieci w ilości większej niż 2 osoby,
15.4. zakazane jest wchodzenia na część sufitową konstrukcji Palcu Zabaw,
15.5. zakazane jest przechodzenie przez otwory stanowiące stopnie na wyższy poziom Placu Zabaw przez dwoje i więcej
osób jednocześnie,
15.6. zakazane jest wnoszenie na teren Placu Zabaw elementów wyposażenia kawiarni i żywności,
15.7. zakazane jest żucie gumy podczas korzystania z Placu Zabaw,
15.8. zakazane jest przechodzenie pomiędzy pionowymi linami Placu Zabaw przez dwoje lub więcej osób jednocześnie,
15.9. zakazane jest wynoszenie lub niszczenie piłeczek z basenu, ponieważ stanowi to zagrożenie poślizgnięcia,
15.10. zabawki po skończonej zabawie powinny być odłożone w wyznaczone dla nich miejsce,
15.11. zakazane jest korzystanie z pochylni przez dwoje lub więcej osób jednocześnie,
15.12. zakazane jest korzystanie z siatki poziomej przez troje lub więcej osób jednocześnie,
15.13. na zjeżdżalnię można wchodzić jedynie przez miejsca do tego przeznaczone; użytkownik w trakcie zjazdu powinien
przyjąć pozycję z wyciągniętymi nogami oraz powinien upewnić się, że poprzedni użytkownik skończył swój zjazd;
jedyną dopuszczalną pozycją zjazdu jest pozycja siedząca; po zjeździe należy bezzwłocznie opuścić strefę przed
zjeżdżalnią,
15.14. zakazane jest zjeżdżanie głową w dół, skakanie ze zjeżdżalni oraz poruszania się po niej w kierunku przeciwnym
do kierunku zjazdu.
16. Korzystanie ze wszystkich urządzeń placu zabaw musi odbywać się zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją.
17. Zabrania się wstępu do Sali Zabaw osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających. Na Sali
Zabaw obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, e-papierosów, spożywania napojów alkoholowych, zażywania środków
odurzających oraz używania wulgaryzmów.
18. Opiekunowie winni pamiętać o odpowiedzialności prawnej za ewentualne szkody wyrządzone przez dzieci na osobach
lub mieniu.
19. Ewentualne usterki, uszkodzenia wyposażenia Sali Zabaw, wypadki itp. należy natychmiast zgłaszać Personelowi Sali Zabaw.
20. Korzystanie z poszczególnych urządzeń zabawowych winno być dostosowane do rozwoju dziecka. Opiekun winien podjąć
decyzję o korzystaniu przez dziecko z atrakcji oferowanych przez Salę Zabaw, uwzględniając możliwości, umiejętności i stan
zdrowia dziecka oraz wynikające z nich ograniczenia i zagrożenia, w szczególności mając na uwadze ryzyko powstania
urazów i kontuzji.
21. Dzieci z jakimikolwiek problemami zdrowotnymi, u których wysiłek fizyczny może choćby potencjalnie zagrażać ich życiu
lub zdrowiu, z uwagi na swoje bezpieczeństwo nie powinny korzystać z Placu Zabaw.
22. W Sali Zabaw znajduje się apteczka z nożyczkami, których należy użyć celem interwencyjnego przecięcia siatki asekuracyjnej
(tylko w sytuacjach ratowania zdrowia/życia). Nieuzasadnione użycie będzie karane.
23. Opiekunowie zobowiązani są zdjąć Dzieciom korzystającym z Placu Zabaw okulary, łańcuszki, kolczyki oraz inne przedmioty
mogące stanowić potencjalne niebezpieczeństwo dla nich samych oraz pozostałych Użytkowników Placu Zabaw.
24. Personel Sali Zabaw może odmówić Dziecku korzystania z Placu Zabaw lub skrócić jego pobyt, jeśli swoim zachowaniem
zagraża ono innym uczestnikom zabawy, a także może zażądać opuszczania Placu Zabaw wszystkich osób, które nie stosują
się do zasad Regulaminu.
25. Personel Sali Zabaw nie ponosi odpowiedzialności za niezawinione przez niego zdarzenia, krzywdy oraz szkody na mieniu
lub osobie powstałe na placu zabaw, w szczególności w wyniku:
25.1. korzystania z placu zabaw i znajdujących się na jego terenie urządzeń i przyrządów niezgodnie z Regulaminem,
25.2. korzystania z placu zabaw i znajdujących się na jego terenie urządzeń i przyrządów niezgodnie z instrukcjami
i zaleceniami Personelu Sali Zabaw,
25.3. niezastosowania się Dzieci/Opiekunów do zaleceń Personelu Sali Zabaw,
25.4. pozostawienie Dziecka bez opieki pełnoletniego Opiekuna,
25.5. Niezapoznania dziecka w zakresie prawidłowego i bezpiecznego korzystania z Placu Zabaw.
26. Za szkody wyrządzone wskutek nieprzestrzegania postanowień Regulaminu, instrukcji lub poleceń Personelu Sali Zabaw,
a także wskutek innego, zawinionego działania lub zaniechania odpowiadają rodzice/Opiekunowie dzieci.
27. Personel nie odpowiada za rzeczy osobiste pozostawione bez opieki na terenie Sali Zabaw.
28. Rzeczy znalezione na terenie Sali Zabaw, należy przekazać Personelowi Sali Zabaw. Rzeczy znalezione wydawane są, po ich
identyfikacji przez właściciela, w okresie do trzech tygodni od daty pozostawienia. Po tym czasie zostaną uznane za
porzucone w rozumieniu art. 180 Kodeksu cywilnego.
§3. ZASADY WSTĘPU NA PAC ZABAW I PŁATNOŚCI ZA USŁUGI
1. Wstęp na Salę Zabaw odbywa się po dokonaniu zakupu biletu wstępu lub karnetu, zgodnego z obowiązującym cennikiem.
2. Ceny Usług określone są w cennikach stanowiących załącznik do niniejszego Regulaminu. Ceny określone w cennikach,
są cenami brutto.
3. Czas pobyt Użytkownika na Placu Zabaw po dokonaniu zakupu biletu jest monitorowany. Przekroczenie opłaconego czasu
pobytu wiąże się z koniecznością uiszczenia dodatkowej opłaty, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
4. Monitoring czasu pobytu Użytkownika na Placu zabaw prowadzony jest przy wykorzystaniu wydawanych przez Personel Sali
Zabaw kart wstępu.
5. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia karty wstępu Klient zobowiązany jest do zapłaty dodatkowej opłaty w kwocie 50 zł.
6. Wstęp na Plac Zabaw mają również uczestnicy przyjęć urodzinowych, uczestnicy zajęć organizowanych przez Salę Zabaw
oraz innych Usług oferowanych przez Sale Zabaw.
7. Zakup dowolnej Usługi oferowanej przez Sale Zabaw równoznaczny jest z potwierdzeniem zapoznania
się z niniejszym Regulaminem, jego akceptacją i zobowiązaniem się do jego przestrzegania.
8. Potwierdzeniem każdej sprzedaży jest paragon. Istnieje możliwość wystawienia faktury, pod warunkiem podania numeru NIP
przed dokonaniem fiskalizacji. Najpóźniej w momencie sprzedaży Użytkownik musi określić czy kupuje jako podatnik czy jako
konsument.
9. Płatności za wstęp na Salę Zabaw i inne Usługi można dokonać gotówką, kartą płatniczą lub przelewem, na wskazany przez
Personel Sali Zabaw rachunek bankowy, z zastrzeżeniem zasad płatności określonych w załącznikach do niniejszego
Regulaminu. Odrębne zasady płatności za Usługi może regulować indywidualna Umowa zawarta z Klientem.
§4. REKLAMACJE
1. Reklamacje dotyczące świadczonych Usług mogą być zgłaszane bezpośrednio Personelowi Sali Zabaw, pisemnie na adres
Sali Zabaw lub na adres poczty elektronicznej kontakt@figlemiglebawialnia.pl.
2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
2.1. imię i nazwisko Klienta zawierającego Umowę,
2.2. opis Usługi, której dotyczy reklamacja,
2.3. adres korespondencyjny osoby składającej reklamację,
2.4. adres poczty elektronicznej osoby składającej reklamację (o ile żąda udzielenia odpowiedzi w formie elektronicznej),
2.5. numer telefonu, osoby składającej reklamację,
2.6. datę stwierdzenia naruszenia,
2.7. opis zgłaszanych zastrzeżeń,
2.8. żądanie osoby składającej reklamację.
3. W przypadku, gdy informacje wskazane w treści zgłoszenia reklamacyjnego wymagają uzupełnienia do jego skutecznego
rozpatrzenia, Sala Zabaw zwróci się do składającego reklamację o ich uzupełnienie.
4. Sala Zabaw udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania listownie lub na adres poczty
elektronicznej w zależności od formy przekazania reklamacji.
5. Brak odpowiedzi ze strony Sali Zabaw we wskazanym terminie oznacza uznanie reklamacji.
§5. DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych Klientów oraz Użytkowników są Marta Katarzyna Nowak oraz Katarzyna Siwczak,
prowadzące działalność gospodarczą w ramach spółki cywilnej Figle Migle – Bawialnia i Kawiarnia, REGON: 540320436, NIP:
7773438044, pod adresem Os. Leśne 1A/91, 62-028 Koziegłowy.
2. Z administratorem można kontaktować się pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
kontakt@figlemiglebawialnia.pl.
3. Administrator może przetwarzać dane osobowe w celu: wykonania Umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,
lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem Umowy, marketingu bezpośredniego
własnych produktów lub usług administratora, dochodzenia przez administratora roszczeń z tytułu prowadzonej działalności
gospodarczej, odstąpienia od Umowy, rozpatrywania reklamacji, wysyłania ankiet mających na celu uzyskanie jakości usług.
4. Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z
dnia 27 kwietnia 2016 r.;
5. Odbiorcą danych osobowych są pracownicy/współpracownicy administratora działający na podstawie stosownych upoważnień
oraz podmioty, którym powierzone zostało przetwarzanie danych na podstawie stosownych umów z administratorem,
w szczególności dostawcom usług prawnych i doradczych oraz wspierających administratora w dochodzeniu należnych
roszczeń jak również firmom kurierskim i pocztowym.
6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.
7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umów/prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych
produktów przez administratora oraz w przypadku dochodzenia roszczeń przez okres przedawnienia tych roszczeń,
wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego. Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów
podatkowych przetwarzane będą przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek
podatkowy. Po upływie wyżej wymienionych okresów dane są usuwane lub poddawane anonimizacji.
8. Osoba, której dane są przetwarzane przez administratora ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo
ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo
do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawie zgody przed jej cofnięciem;
9. Osoba, której dane są przetwarzane przez administratora ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
10. W celu ochrony bezpieczeństwa osób i mienia Sala Zabaw prowadzi monitoring wizyjny. Monitoring obejmuje wejście do Sali
Zabaw oraz samą Salę Zabaw. Zapisy monitoringu będą przechowywane przez okres nieprzekraczający 14 dni od dnia
nagrania. W przypadku, w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub
administrator powziął wiadomość, że mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin wyżej określony ulega przedłużeniu
do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie okresów, o których mowa w pkt wyżej, uzyskane w wyniku
monitoringu nagrania obrazu zawierające dane osobowe podlegają zniszczeniu, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.
§6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy Regulamin odnosi się do wszystkich Usług oferowanych przez Salę Zabaw dostępnych w aktualnej ofercie.
2. Klient zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania Regulaminu, który dostępny jest w Sali Zabaw oraz na stronie
internetowej Sali Zabaw.
3. Klient zobowiązany jest do przekazania treści Regulaminu wszystkim osobom korzystającym z zakupionych przez niego Usług
oferowanych przez Salę Zabaw.
4. Integralną częścią Regulaminu są jego załączniki, w tym obowiązujące cenniki oraz szczegółowe regulaminy świadczonych
przez Salę Zabaw Usług.
5. Sala Zabaw zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, jego załączników oraz oferowanych Usług z ważnych przyczyn
takich jak np. zmiany organizacyjne, wprowadzanie nowych Usług, zaprzestanie świadczenia Usług dotychczasowych, zmiany
przepisów prawa, prawomocny wyrok sądu lub decyzja administracyjna dotycząca działalności prowadzonej przez Salę
Zabaw. Zmiany Regulaminu oraz jego załączników nie dotyczą zawartych umów lub wykupionych Usług. Zmiana Regulaminu
oraz jego Załączników następuje poprzez wywieszenia w Sali Zabaw oraz na stronie internetowej Sali Zabaw zmodyfikowanej
wersji Regulaminu lub jego załączników.
6. Telefony alarmowe:
TELEFON ALARMOWY
POLICJA
112
997
STRAŻ POŻARNA 998
POGOTOWIE RATUNKOWE 999
PROWADZĄCY SALĘ ZABAW 664930906, 734152334

ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU BAWIALNI I KAWIARNI FIGLE MIGLE

REGULAMIN ORGANIZACJI PRZYJĘĆ URODZINOWYCH
1. Regulamin organizacji przyjęć urodzinowych (dalej: Regulamin Urodzin) obowiązuję łącznie z Regulaminem Bawialni
i Kawiarni Figle Migle.
2. Klient odpowiada za przekazanie uczestnikom przyjęcia urodzinowego Regulaminu Bawialni i Kawiarni Figle Migle
oraz Regulaminu Urodzin.
3. Organizacja przyjęcia urodzinowego jest możliwa w dowolnym terminie, po wcześniejszej rezerwacji oraz zawarciu Umowy
Organizacji Przyjęcia Urodzinowego i wpłacie zadatku.
4. Przyjęcia urodzinowe organizowane są w godzinach otwarcia Sali Zabaw oraz w ustalonych przedziałach godzinowych,
zgodnych z aktualną ofertą prezentowaną w obowiązujących cennikach dostępnych w Sali Zabaw oraz na stronach
internetowych Sali Zabaw.
5. Przyjęcia urodzinowe organizowane są w ramach pakietów „Mini” i „Standard”.
6. W trakcie przyjęć urodzinowych organizowanych w ramach pakietu „Mini”:
6.1. Sala Zabaw pozostaje dostępna dla innych Użytkowników,
6.2. uczestnicy przyjęcia urodzinowego mogą korzystać z usług Sali Zabaw przez 2 godziny,
6.3. do dyspozycji uczestników jest Plac Zabaw, z którego uczestnicy przyjęcia urodzinowego korzystają łącznie z innymi
Użytkownikami Sali Zabaw.
7. W trakcie przyjęć urodzinowych organizowanych w ramach pakietu „Standard” :
7.1. Sala Zabaw pozostaje zamknięta dla innych Użytkowników.
7.2. uczestnicy mogą korzystać z usług Sali Zabaw przez 2,5 godziny (po upływie tego czasu uczestnicy przyjęcia
urodzinowego muszą opuścić Salę Zabaw),
7.3. Sala Zabaw przez 2,5 godziny jest do wyłącznej dyspozycji uczestników przyjęcia urodzinowego.
8. Czas wynajmu Sali Zabaw jest zgodny z zamówieniem złożonym przez Klienta. Czas jest naliczany od ustalonej godziny
rozpoczęcia przyjęcia urodzinowego, niezależnie od godziny faktycznego przybycia przez uczestników.
9. Klient ma możliwość przedłużenia czasu trwania przyjęcia urodzinowego za dodatkową opłatą określoną w cenniku, o ile Sala
Zabaw nie jest przedmiotem kolejnej rezerwacji.
10. Po upływie wynajmu Sali Zabaw w związku z organizacją przyjęcia urodzinowego, w tym w przypadku braku przedłużenia
czasu trwania przyjęcia urodzinowego, korzystanie przez uczestników przyjęcia urodzinowego z Usług Sali Zabaw jest
odpłatne, zgodnie z postanowieniami Regulaminu Bawialni i Kawiarni Figle Migle i jego załączników.
11. Uczestnicy przyjęcia urodzinowego zobowiązani są do punktualnego przybycia na przyjęcie urodzinowe. Niezależnie od
godziny rozpoczęcia przyjęcia urodzinowego, godzina zakończenia wydarzenia nie może ulec zmianie.
12. Szczegółowy zakres Usług świadczonych w trakcie przyjęcia urodzinowego określa zawarta z Klientem Umowa Organizacji
Przyjęcia Urodzinowego.
13. Ze względów higieniczno-sanitarnych, poczęstunek przygotowany dla Uczestników, może być spożywany wyłącznie
w wyznaczonym do tego celu miejscu.
14. Poczęstunek, serwowany zgodnie z zamówionym pakietem, stanowi poczęstunek wyłącznie dla uczestników przyjęcia
urodzinowego.
15. W przypadku dostarczenia przez Klienta do Sali Zabaw tortu urodzinowego przed rozpoczęciem przyjęcia urodzinowego,
wymagane jest udostępnienie Personelowi Sali Zabaw paragonu poświadczającego miejsce zakupu.
16. Rezerwacja terminu przyjęcia urodzinowego może zostać dokonana osobiście w Sali Zabaw, telefonicznie pod numerami
telefonu 664930906 oraz 734152334 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej kontakt@figlemiglebawialnia.pl.
17. Warunkiem realizacji rezerwacji jest podpisanie Umowy Organizacji Przyjęcia Urodzinowego i opłacenie zadatku w kwocie
odpowiadającej 30% wartości wybranego pakietu urodzinowego oraz określonych Umową Organizacji Przyjęcia Urodzinowego
usług dodatkowych w terminie 48 godzin od dnia dokonania rezerwacji. Brak podpisania Umowy Organizacji Przyjęcia
Urodzinowego lub nieopłacenie zadatku skutkuje anulowaniem dokonanej rezerwacji.
18. W przypadku rezygnacji z organizacji przyjęcia urodzinowego przez Klienta, Sala Zabaw nie dokonuje zwrotu wpłaconego
zadatku.
19. W razie niewykonania Umowy Organizacji Przyjęcia Urodzinowego przez Sale Zabaw, zadatek podlega zwrotowi w podwójnej
wysokości.
20. W razie wykonania Umowy Organizacji Przyjęcia Urodzinowego zadatek ulega zaliczeniu na poczet ceny za świadczone przez
Salę Zabaw usługi.
21. W razie rozwiązania Umowy Organizacji Przyjęcia Urodzinowego za porozumieniem stron zadatek jest przez Salę Zabaw
zwracany, a obowiązek zapłaty sumy dwukrotnie wyższej odpada. To samo dotyczy wypadku, gdy niewykonanie Umowy
nastąpiło wskutek okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności albo za które ponoszą odpowiedzialność
obie strony.
22. Do momentu podpisania Umowy Organizacji Przyjęcia Urodzinowego oraz wpłaty zadatku, rezerwacja jest traktowana jako
niepotwierdzona. Wpłaty zadatku można dokonać gotówką lub kartą płatniczą w Sali Zabaw, bądź przelewem na rachunek
bankowy wskazany w Umowie Organizacji Przyjęcia Urodzinowego.
23. Rozliczenie przyjęcia urodzinowego następuje na postawie Umowy Organizacji Przyjęcia Urodzinowego oraz zrealizowanych
dodatkowych Usług zamówionych zarówno przed, jak i podczas przyjęcia urodzinowego. Płatność całkowitą, pomniejszoną o
wpłacony wcześniej zadatek, Klient reguluje po zakończeniu przyjęcia urodzinowego.
24. Wszelkie zmiany dotyczące przyjęcia urodzinowego należy zgłaszać, najpóźniej na 2 tygodnie przed terminem rozpoczęcia
przyjęcia urodzinowego. Wyłącznie do tego terminu możliwa jest modyfikacja wybranego pakietu urodzinowego oraz
modyfikacja zamówionych usług dodatkowych. Wszelkie zamiany winny być zgłaszane na piśmie lub za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: kontakt@figlemiglebawialnia.pl.
25. Przyjęcie urodzinowe przygotowane jest zgodnie z liczbą osób, wskazaną w Umowie Organizacji Przyjęcia Urodzinowego.
W przypadku przybycia większej liczby Uczestników niż zadeklarowana, Klient będący organizatorem przyjęcia urodzinowego,
dopłaca za każdą kolejną osobę, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem.
26. Pojemność Sali Zabaw jest ograniczona i wynosi maksymalnie 30 osób.
27. Podczas przyjęcia urodzinowego uczestnicy pozostają pod stałą opieką Klienta zamawiającego przyjęcie urodzinowe, który
jest odpowiedzialny za uczestników zaproszonych przez siebie do Sali Zabaw.

ZAŁĄCZNIK NR 2 DO REGULAMINU BAWIALNI I KAWIARNI FIGLE MIGLE

REGULAMIN ORGANIZACJI WARSZTATÓW DLA DZIECI
1. Regulamin organizacji warsztatów dla Dzieci (dalej: Regulamin Warsztatów) obowiązuję łącznie z Regulaminem Bawialni
i Kawiarni Figle Migle z zastrzeżeniem poniższych postanowień.
2. Organizatorem warsztatów są Marta Katarzyna Nowak oraz Katarzynę Siwczak prowadzące działalność na podstawie wpisu
do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra
właściwego d.s. gospodarki w ramach spółki cywilnej Figle Migle – Bawialnia i Kawiarnia, REGON: 540320436,
NIP: 7773438044, pod adresem Os. Leśne 1A/91, 62-028 Koziegłowy
3. Zapisy na określone przez organizatorów terminy warsztatów, możliwe są wyłącznie za pośrednictwem aplikacji Fitssey
oraz strony internetowej https://app.fitssey.com/figlemiglebawialnia.
4. Udział w warsztatach możliwy jest po dokonaniu przez Klienta rejestracji w serwisie Fitssey, dokonaniu zapisu na wybrane
przez Klienta warsztaty oraz ich opłaceniu w jednej z form płatności udostępnionych Klientom w ramach serwisu Fitssey.
5. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione warsztaty dla Dzieci:
5.1. gotówką lub kartą płatniczą w Sali Zabaw oraz
5.2. płatność za pomocą bramki płatniczej Przelewy24 – usługi świadczonej przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy
ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego
przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887.
6. Warsztaty organizowane są w godzinach otwarcia Sali Zabaw oraz w ustalonych przedziałach godzinowych, zgodnych
z aktualną ofertą prezentowaną w serwisie Fitssey.
7. Opiekun jest odpowiedzialny za sprawowanie nadzoru nad Dzieckiem, biorącym udział w warsztatach. Organizatorzy i osoby
prowadzące warsztaty nie zapewniają opieki na Dziećmi biorącymi udział w warsztatach.
8. Liczba Dzieci i Opiekunów biorących udział w warsztatach jest ograniczona. Maksymalnie w warsztatach może uczestniczyć
10 Dzieci, przy czym każdemu dziecku może towarzyszyć maksymalnie jeden Opiekun.
9. Klient bez podania przyczyn może bezpłatnie zrezygnować z udział Dziecka w warsztatach najpóźniej na 24 godziny
przed określonym przez organizatorów terminem warsztatów. Odwołanie udziału Dziecka w warsztatach może nastąpić
wyłącznie za pośrednictwem serwisu Fitssey. W przypadku rezygnacji z udział w warsztatach organizatorzy zwrócą Klientowi
równowartość zapłaconej ceny za warsztaty, których dotyczy rezygnacja, w terminie 14 dni od dnia otrzymania
przez organizatorów oświadczenia Klienta o rezygnacji z danych warsztatów.
10. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Klientowi będącemu konsumentem nie
przysługuje określone tą ustawą prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usługi warsztatów dla Dzieci zawartej na
odległość za pośrednictwem serwisu Fitssey, gdyż prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do umów o świadczenie usług
związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub
okres świadczenia usługi.

 

ZAŁĄCZNIK NR 3 DO REGULAMINU BAWIALNI I KAWIARNI FIGLE MIGLE


REGULAMIN VOUCHERÓW I KARNETÓW


§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin voucherów i karnetów obowiązuję łącznie z Regulaminem Bawialni i Kawiarni Figle Migle z zastrzeżeniem
poniższych postanowień.
2. Wystawcami voucherów i karnetów są Marta Katarzyna Nowak oraz Katarzynę Siwczak prowadzące działalność na podstawie
wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra
właściwego d.s. gospodarki w ramach spółki cywilnej Figle Migle – Bawialnia i Kawiarnia, REGON: 540320436,
NIP: 7773438044, pod adresem Os. Leśne 1A/91, 62-028 Koziegłowy.
§2. VOUCHERY
1. Wystawcy umożliwiają zakup i realizację voucherów imiennych lub na okaziciela.
2. Każdy voucher uprawnia jedno Dziecko do jednorazowego, nielimitowanego czasowo wejścia wraz z Opiekunem do Sali
Zabaw i korzystania z Placu Zabaw.
3. Dziecko wraz z Opiekunem mogą wykorzystać voucher w wybranym dniu tygodnia w godzinach otwarcia Sali Zabaw,
z zastrzeżeniem § 2 ust. 1-3 Regulaminu Bawialni i Kawiarni Figle Migle.
4. Nielimitowany czas wejścia, o którym mowa w ust. 2 oznacza nielimitowany czas zabawy w danym dniu, tj. w ciągu jednego
dnia Dziecko może korzystać z usług Sali Zabaw dowolną ilość razy.
5. Vouchery do nabycia są wyłącznie w Sali Zabaw.
6. Cena brutto jednego vouchera wynosi 60 zł.
7. Vouchery ważne są przez okres 3 miesięcy liczony od dnia ich zakupu.
8. Vouchery nie podlegają wymianie na środki pieniężne ani na inne usługi udostępniane przez ich wystawców.
§3. Karnety
1. Wystawcy umożliwiają zakup i realizację „Karnetów No Limit” imiennych lub na okaziciela.
2. Wystawcy oferują następujące rodzaje „Karnetów No Limit”:
2.1. „Karnet No Limit 4” na 4 nielimitowane czasowo wejścia do Sali Zabaw, przy czym jedno dziecko może z niego
skorzystać maksymalnie 4 razy lub maksymalnie 4 Dzieci po jednym razie,
2.2. „Karnet No Limit 8” na 8 nielimitowanych czasowo wejść do Sali Zabaw, przy czym jedno dziecko może z niego
skorzystać maksymalnie 8 razy lub maksymalnie 8 Dzieci po jednym razie.
3. Dzieci wraz z Opiekunami mogą wykorzystać karnet w wybranym dniu tygodnia w godzinach otwarcia Sali Zabaw,
z zastrzeżeniem § 2 ust. 1-3 Regulaminu Bawialni i Kawiarni Figle Migle.
4. Nielimitowany czas wejścia, o którym mowa w ust. 2 oznacza nielimitowany czas zabawy w danym dniu, tj. w ciągu jednego
dnia Dziecko może korzystać z usług Sali Zabaw dowolną ilość razy.
5. „Karnety No Limit” do nabycia są wyłącznie w Sali Zabaw.
6. Cena brutto karnetów wynosi:
6.1. „Karnet No Limit 4” – 220 zł.
6.2. „Karnet No Limit 8” – 420 zł.
7. „Karnety No Limit” ważne są przez okres 3 miesięcy liczony od dnia ich zakupu.
8. „Karnety No Limit” nie podlegają wymianie na środki pieniężne ani na inne usługi udostępniane przez ich wystawców.